« Home | ...aku lupa nak inform aku ke Penang? Cuti-cuti M... » | ...aku sngt bengang dengan online bill payments? ... » | ...prices for food can be outrageously high!? my ... » | ...computer games best gila main? sampai tak inga... » | ...my back is killing me? waduh ini smua sbb hous... » | Bismillah... (dgn nama ALLAH s.w.t.) ...aku start... »

...ada new look and comment box?

hmmm... aku rasa the old page was too boring, difficult to read, and tasteless. to my taste that is! please tell me if there is anything i can improve to this blog's layout, fonts, size, colours... anything! just drop your comments in the Tag-Board ok? aku nak letak some pics from my albums... aku ni kira minat gila ambik gambar, amature photographer la! lagi2 underwater photography. Shout Out box yg aku pakai dulu buat hal! server dia jadi gila kot. entah la?! so aku mmg kena change to a new commenting system. aku tngk Leez punya blog pakai the same Tag-Board. very good stuff! walaupun the new layout looks kinda dark, tapi its more forgiving to the eyes and some pics yg aku akan letak later will brighten up the page a bit.

...aku letih gila hari ni, walaupun aku balik dari Penang semalam?

semalam pukul 11.30pm, sampai umah bukan TV tngk tennis, davenport vs. minah russian. tak tahu siapa menang 3 minit aku tngk TV aku dah lelap kat situ! mmg komma... tak sedar apa2! letih gila kot! hari ni masih letih... aku dah tukar layout blog ni. tapi tak siap penuh lagi. nak lepak gambar2 sikit... nak tambah2 links lagi... hal2 kat Penang itu aku tulis esok. ok laa... aku nak rest lagi, still very tired! btw... srichaphan lepas ke 3rd round dia kena lawan hewitt aku rasa... aku penyokong srichaphan! go ASEAN go!!! hehehe...

About me

  • I'm AdamIsmadi
  • From KL, Malaysia
  • 3°10'30.83"N
  • 101°43'59.24"E
  • Just a non-complicated kinda guy trying to keep it simple but can be a bit of a control freak too at times. Sometimes just like things done my way and am not afraid to speak my mind. Also somewhat of a geek when comes to technical matters.
  • adamismadi(@)gmail(.)com
My complete profile